No edit summary |
No edit summary |
||
Line 16: | Line 16: | ||
|Description sv=Kartläggning av utgångsläget: År 2021 kartläg-ger och identifierar Samordningen av öppen vetenskap kriterier för lärresursers tillgänglighet. Senast år 2022 identifieras kriterier för hur inlä-rarnas mångfald samt innehållets ansvarsfullhet beaktas i öppen utbildning och lärresurser. | |Description sv=Kartläggning av utgångsläget: År 2021 kartläg-ger och identifierar Samordningen av öppen vetenskap kriterier för lärresursers tillgänglighet. Senast år 2022 identifieras kriterier för hur inlä-rarnas mångfald samt innehållets ansvarsfullhet beaktas i öppen utbildning och lärresurser. | ||
|Description en=Review of the initial situation: In 2021, Open Science Coordination will identify the criteria for the accessibility of educational resources. By 2022, the criteria for observing the diversity of learners and the responsibility of content in open education and educational resources will be identified. | |Description en=Review of the initial situation: In 2021, Open Science Coordination will identify the criteria for the accessibility of educational resources. By 2022, the criteria for observing the diversity of learners and the responsibility of content in open education and educational resources will be identified. | ||
|Responsible actor=Avoimen tieteen koordinaatio | |||
}}{{Action | }}{{Action | ||
|Ordinal=B | |Ordinal=B | ||
Line 24: | Line 25: | ||
|Description sv=Kontinuerlig uppföljning: Görs som en del av den nationella uppföljningen av öppen vetenskap. | |Description sv=Kontinuerlig uppföljning: Görs som en del av den nationella uppföljningen av öppen vetenskap. | ||
|Description en=Continuous monitoring: As part of the national monitoring of open science. | |Description en=Continuous monitoring: As part of the national monitoring of open science. | ||
|Responsible actor=Avoimen tieteen koordinaatio | |||
}} | }} | ||
|Document=Oppiminen | |Document=Oppiminen | ||
}} | }} |
Latest revision as of 10:31, 19 October 2022
Type | SectionType:Principle |
---|---|
Ordinal | 3 |
Name (fi) | Oppijoiden monimuotoisuus |
Name (sv) | De lärandes diversitet |
Name (en) | Diversity of learners |
Description (fi) | Avoimen oppimisen ja avointen oppimateriaalien kehittämisessä huomioidaan niiden saavutettavuus ja soveltuminen monenlaisille oppijoille. |
Description (sv) | Vid utveckling av öppen utbildning och öppna lärresurser beaktas tillgänglighet samt lämplighet för många slags inlärare. |
Description (en) | The development of open education and open educational resources takes into account their accessibility and applicability to a diversity of learners. |
Deadline year | |
Tags | |
Document | Oppiminen |
Page name | Oppiminen/Section:3 |
Actions | |
Has parent page |
Actions
Ordinal | Name (fi) | Name (sv) | Name (en) | Actions |
---|---|---|---|---|
A | Nykytilanteen kartoitus | Kartläggning av utgångsläget | Review of the initial situation | |
B | Jatkuva seuranta | Kontinuerlig uppföljning | Continuous monitoring |